niedziela, 29 listopada 2015

Portret pewnej kobiety.-Rewolucja kartki

Cześć! Opowiem o sobie w innym poście. Dziś pokarzę portret kobiety, której zdjęcie znalazłam na Internecie. Użyłam do niego ołówków: B,2B,3B,4B,5B firmy Koh-I-Noor. Oto jak wykonałam portret krok po kroku-


Zaczęłam od wydrukowania zdjęcia kobiety, którą chciałam narysować. Potem podzieliłam zdjęcie oraz kartkę na 'kosteczki' o boku 1cm. To ułatwia przerysowanie z zdjęcia na papier.
 
 
Narysowałam wstępny szkic kobiety, a potem zmazałam kratkę.
 
 
Narysowałam oczy.
 
 
Potem usta, nos, dłoń i pocieniowałam twarz.
 
 
I w końcu wzięłam się za włosy które w efekcie końcowym nie wyszły za ciekawie :/
 
 
Aż w końcu skończyłam cały rysunek. Oto efekt-
 
Fajnie że dotarłeś do końca:)
Chcesz się pochwalić swoimi pracami, i żebym umieściła je na blogu?
Wyślij swoje dzieła na e-mail: cocieto6666@gmail.com
 
Będę wdzięczna:)
To tyle na dziś. Pa!
 
GG-54858993
 
 
 







           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz