czwartek, 31 grudnia 2015

Jak narysować oko?-węgiel. +moje postępy.

Cześć! Dzisiaj pokarzę wam, narysować oko krok po kroku.
Rysunek prezentuje się tak-
(Kliknij na zdjęcie w celu powiększenia go)
O wiele dokładniej jest wszystko pokazane na filmiku na moim nowym kanale-
(zapraszam do oglądania i subskrybowania) 
 
 
Czego użyłam-
*Ołówek
*Pędzle(te same co w poprzednim poście i ten ze zdjęcia)
*Węgiel
*Biały żelopis
*Wkłady(zdjęcie)
*Węgiel w ołówku(zdjęcie) Kupiłam go nie dawno, kosztował 2,70zł
 
 
 
Na początku zrobiłam szkic(najlepiej ołówkiem HB lub F)
  
 Potem za pomocą pędzla roztarłam węgiel w tych miejscach co widać na zdjęciu
(mażę węglem na osobnej kartce i potem nabieram go pędzlem i rozmazuję na rysunku.
Tak samo robiłam z dzidziusiem)
 
Potem wkładem do ołówka mechanicznego(tak, wkładem, bo ołówek gdzieś zgubiłam i muszę używać samych wkładów) wypełniłam źrenicę
Można wypełnić ją czymkolwiek czarnym, wkład to była najczarniejsza rzecz jaka miałam.
 
Potem zaczęłam robić takie jakby nierówne linie na tęczówce, pędzelkiem.
 
Delikatnie pocieniowałam gałkę oczną z jednej strony i narysowałam węglem w kredce linię nad okiem. 
Zaczęłam cieniować(dalej używam tego  sposobu-nakładam węgiel na osobnie kartce, nabieram pędzlem, i przenoszę na kartkę. 
 
Rysuję rzęsy węglem w ołówku.
 
Cieniuję, poprawiam rzęsy(na początku wyszły mi za jasne)
W tym miejscu gdzie są rzęsy robię kropki gumką chlebową i białym żelopisem, poprawiam odblaski żelopisem, gumką chlebową robię takie przerywane falowane kreseczki na powiece i węglem w ołówku drobne żyłki na gałce ocznej.
 
 

 
A o to moje postępy z rysowaniem oka-                                   
Połowa listopada-                                                                                                       Początek grudnia-
(moje pierwsze dwa 'oka' które narysowałam)
 
Koniec grudnia-
 
 
To tyle na dziś:)
Mam nadzieję że się podobało:)
 
Kontakt: GG-54858993             Mój profil na zapytaj-http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_3217094.html
E-mail - cocieto6666@gmail.com
Wysyłajcie swoje prace na e-mail podany wyżej,
na pewno umieszczę je na blogu i skomentuję:)
W niedzielę pojawi się post z waszymi rysunkami, jeśli chcesz coś dorzucić to wyślij:) 
 
To ostatni post w tym roku więc życzę wam szczęśliwego nowego roku i spełnienia wszystkich postanowień!
 

3 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Śliczne oczko i robisz wielkie postępy *.* też lubię rysować, ale bardziej skłaniam się do kredek niż innych rzeczy
    nieustraszonaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Kredki dostanę dopiero pod koniec stycznia...

      Usuń