niedziela, 20 grudnia 2015

Rysunek konie- krok po kroku

Cześć! Dziś pokarzę wam jak wykonałam rysunek konia krok po kroku. Święta się zbliżają  więc postanowiłam narysować...konia. To się tak ma do świąt, wiem. Mam jeszcze w kolejce wykonanie 2 portretów przed świętami. Nie wiem czy się wyrobie bo nagle Adzie zachce się narysować np..żabę! Hmm..zobaczę jak to będzie.
Do wykonania rysunków użyłam ołówków-oczywiście firmy koh-i-noor-HB, B, 2B, 4B oraz 7B. Użyłam też białego żelopisu by wykonać odblask w oku i jasne, delikatne cienie na włosach, czego na zdjęciach nie widać.

Na podstawie tego zdjęcia rysowałam konia-
Przerobiłam zdjęcie na czarnobiałe i pobawiłam się trochę kontrastem by łatwiej się rysowało i było lepiej widać cienie.
 
(jak chcesz to powiększ zdjęcie-kliknij w nie)
 

Zaczęłam od szkicu-HB

Postanowiłam, że zacznę od włosów, choć zawsze włosy zostawia się na koniec.-HB

Potem poprawiłam włosy-3B

Teraz-5B


Zrobiłam pierwszą warstwę cieniowania-HB

I kolejną warstwę-2B

Teraz-7B

Miałam nie rozmazywać ołówka...Ale ja po prostu nie potrafię bez rozmazywania. Nie wytrzymałam. Musiałam..musiałam

Wprowadziłam drobne poprawki i tak prezentuje się efekt końcowy.
 
Więc to tyle na dziś
  Kontakt: GG-54858993             Mój profil na zapytaj-http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_3217094.html
E-mail - cocieto6666@gmail.com
Wysyłajcie swoje prace na e-mail podany wyżej,
na pewno umieszczę je na blogu i skomentuję:)
 
 
 

1 komentarz:

  1. Masz naprawde talent! I tak dobrze opisujesz kroki ze aż chce się rysować.. :>

    OdpowiedzUsuń