sobota, 9 stycznia 2016

Piegata kobieta-krok po kroku

Cześć! Dziś pokarzę wam krok po kroku, jak wykonałam rysunek, ciut mrocznej(ale tylko ciut), piegatej kobiety. Rysunek wygląda tak:
 
Dokładniej wszystko jest pokazane na filmiku
(zapraszam do subskrypcji kanału, filmiki pojawiają się przed dodaniem posta:)
 
Do wykonania tego rysunku użyłam:
*pędzle
*węgiel prasowany
*Ołówek mechaniczny tzw. ''Kubuś''
*węgiel w ołówku
*pastele-czarny i biały(użycie pasteli okazało się jednak błędem..)
 
Zrobiłam szkic średniej miękkości ołówkiem. Obrysowałam oczy węglem w kredce, tęczówkę wypełniłam kubusiem.
 
Za pomocą pędzelka i węgla zaczęłam cieniować twarz, zrobiłam usta.

 
Potem zrobiłam piegi(Jak narysować piegi? )
 
I zaczęłam robić włosy...pastelami. Wyszedł z tego efekt...
 
Potem spróbowałam coć podratować węglem w ołówku.
Efekt nadal mnie nie zadowalał.
 
Potem zrobiłam linie białą pastelą i roztarłam. Jest teraz trochę lepiej, ale nadal źle.
 
To tyle na dziś:)
Kontakt: GG-54858993             Mój profil na zapytaj-http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_3217094.html
E-mail - cocieto6666@gmail.com
Wysyłajcie swoje prace na e-mail podany wyżej, lub na gg:)

2 komentarze:

  1. Piękne! Sama jeszcze nie brałam do ręki węgla, pozostaję wierna ołówkowi ^^

    OdpowiedzUsuń