poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Sylvester Stallone - nowy rysunek.

Cześć! Dziś pokażę nowy rysunek. Tym razem praca przedstawia aktora, filmowego Rockiego Balboa, czyli Sylvester Stallone. Może zacze serię portretów aktorów? Kto wie...



Skan
Technika-ołówki
Czas-6h

Jestem nawet dumna, jeśli chodzi o włosy. Mam dość spory problem z ich rysowaniem, albo wyglądają jak jeż, albo jak kupa wełny i przypadkowych kresek gdzie popadnie. 

I jak zwykle-speed drawing- 

Zdjęcia robione w trakcie pracy nad portretem-
            Mam nadzieję że post się podoba, zapraszam do komentowania! :)

9 komentarzy:

  1. Ładny rysunek. Niestety nie znam tego aktora. Rysowanie celebrytów to bardzo dobry pomysł. Weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna praca! *.*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Zazdroszczę ci, że w ciągu 6 godzin potrafisz narysować taki rysunek o.O Mi by to zajęło pewnie z dwa razy więcej XP
    Ireth

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie oddana postać! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny! ♥

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Mega talent :)
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, Twoja praca przykuła moją uwagę, więc postanowiłam zostawić po sobie ślad :) Ja zawsze miałam ogromny problem z rysowaniem ludzkich postaci, więc tym bardziej podziwiam :D Pozdrawiam serdecznie i weny do rysowania życzę!

    http://myartisticasylum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie jak dwie krople wody. Podziwiam Cię za talent. Wspaniała robota.

    OdpowiedzUsuń