piątek, 11 grudnia 2015

Krok po kroku - Zimowy krajobraz ''na kolanie''

Cześć! Dzisiaj byłam na wycieczce szkolnej i w autokarze narysowałam zimowy krajobraz. Rysunek jest nierówny, cienie nie rozmazane..no taki niedokładny, ale właśnie o taki efekt mi chodziło. W autokarze były idealne warunki do narysowania niedokładnego rysunku- zakręty, ronda, ''kocie łby'' itd... Dzięki rysowaniu podróż całkiem szybko zleciała...nie licząc korków, momentów gdy nie rysowałam i połowy drogi spędzonej na szukaniu białego żelopisu. który gdzieś posiałam, ale na szczęście go potem znalazłam:)

 Do wykonania rysunku użyłam ołówki koh-i-noor: głownie 2B i niektóre szczegóły 3B i 4B, biały żelopis. Oto krok po kroku jak wykonałam nieidealny zimowy krajobraz:(zdjęcia nie są wyraźne, ponieważ nie było możliwe zrobienie dobrego zdjęcia w autokarze)


Na początku narysowałam jakiś tam płotek, domek i coś drzewkopodobnego.


Potem zrobiłam las.

Potem góry.
 
I tak prezentuje się skończony rysunek:)
To tyle:)
Zapraszam do wysyłania swoich prac:)
Nie, wcale nie daje za dużo emotikon:)
GG-54858993

4 komentarze:

  1. łaaał jestem zachwycona tym obrazkiem! świetnie malujesz! Masz talent :D
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga : want-to-come-back.blogspot.com
    NightHunter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)
      A co do propozycji...to nie interesuję mnie rzeczy typu ''obs za obs'' lub ''kom za kom''. Chcę by mnie obserwowali ludzie których naprawdę interesuje to co robię, i chcą to obserwować. Ja również nie obserwuję blogów, po prostu nie mam na to czasu, ewentualnie czasem na nie wpadam, ale to rzadko.

      Usuń
  2. skończonemu obrazku daje od 8/10 do 9/10 bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń