niedziela, 13 grudnia 2015

Szybki pościk-Owocki na szybko.

Cześć! Dziś miałam ochotę coś narysować, lecz czasu nie było za wiele...więc postanowiłam narysować jakiś szybki rysunek. Narysowałam owocki w misce. Nie bawiłam się w rozmazywanie cieni, ani takie pierdoły, w końcu to rysunek na szybko. Do jego wykonania użyłam ołówków firmy koh-i-noor:4B, 8B. Oto owocki-
                                                                            To tyle
                                                         Zapraszam do obserwowania:)
                                        I do wysyłania prac na e-mail: cocieto6666@gmail.com
                                                              Kontakt: GG-54858993
                       Mój profil na zapytaj-http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_3217094.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz