niedziela, 14 lutego 2016

Tygrys i kilka nowych przyborów.

Czy wiedzieliście, że tygrysy są zagrożone wyginięciem? Dziś przychodzę do was z rysunkiem tygrysa, który niedawno skończyłam. Do jego wykonania użyłam kredek.
Czas- ok 7h? ..mniej więcej.
 
 Zapraszam do obejrzenia filmiku na YouTube który dziś wrzuciłam-


Niedawno zrobiłam małe zakupy.
1. Blender
2. Ołówek Jet Black
3. 2 dodatkowe kredki których nie posiadam w zestawie.
4. Srebna kredka verithin
5. Kredki Prismacolor Verithin 12
6. Gumka chlebowa faber castel (do tej pory używałam z koh-i-noor)
 
Porównanie Premier i Verithin.  


Rodzicom się tak spodobał, że rysunek już jest gotowy do powieszenia na ścianę:)
To tyle na dziś. I jak się wam podoba?
Piszcie;)


6 komentarzy:

  1. Wow! Wygląda jak zdjęcie! Mi sierść w ogóle nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tygrys jest niesamowity! Kolory są wręcz realistyczne, a jego oczy mnie urzekły, jak prawdziwy wzrok tego ogromnego kota <3 piękne~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tygrysek ! Oby więcej tak cudownych rysunków :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite <3 Też chciałabym tak rysować :/

    http://amatorskie-rysowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tygrys! ^^
    Ps. Dziękuję za miły komentarz. To dla mnie ważne. <3
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Cudowny, taki realistyczny :D

    OdpowiedzUsuń